هوشیار بودیم که از حاشیه ها ضربه نخوردیم
نوشته شده توسط : alireza
ایمان مبعلی، هافبک تیم استقلال که چند هفته ای در ترکیب تیمش به شرایط ایده آل رسیده است، معتقد است، نتایج فصل استقلال برای اعضای این تیم راضی کننده نیست و بازیکنان این تیم اهداف بزرگی را در سر می پرورانند.
           
  376469_1.jpg

مبعلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برد ما مقابل راه آهن خیلی راضی کننده نبود، باید بیشتر گل می زدیم اما سه امتیاز برایمان ارزش زیادی داشت که آنرا کسب کردیم ولی اهداف ما بسیار بزرگ تر از این است و باید خود را به آن شرایط آرمانی که مورد نظرمان است برسانیم.
وی افزود: همه حریفانی که مقابل استقلال قرار می گیرند، با شرایط متفاوتی وارد زمین مسابقه می شوند، اما استقلال از روز بازی با پرسپولیس جان تازه ای گرفته است و ما تصمیم داریم به هیچ حریفی امتیاز ندهیم.
مبعلی تصریح کرد: خیلی ها سعی دارند، استقلال را وارد حاشیه کرده و  از هر فرصتی استفاده کنند این اتفاق از این پس نمی افتد، زیرا ما روی دور  برد قرار گرفتیم و حتی در زمین حریف هم به باخت و از دست دادن سه امتیاز فکر نمی کنیم.
هافبک استقلال اظهار نظر کرد: همین حاشیه سازی ها کار ما را مقابل راه آهن سخت کرده بود.
در دو هفته اخیر خیلی ها می خواستند استقلال را خراب کنند، اما ما هوشیار هستیم و خودمان را وارد قضایا نکردیم و به نتیجه هم رسیدیم.
وی افزود: گلزنی برای استقلال همیشه شیرین است و تیم ما مهاجمان بسیار خوب و آماده ای دارد. مجیدی و میداودی همیشه به زیبایی برای استقلال گلزنی می کنند، اما من برای بازی باصنعت نفت برنامه گلزنی دارم. اگر شرایط مهیا شود از موقعیت هایم در این بازی نهایت استفاده را می برم.
مبعلی با اشاره به مصادف شدن بازی این هفته با روز تولدش گفت: چون روز تولدم است، می خواهم با گلزنی، شادی روز تولدم را بیشتر کنم./ی





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: